ویژگی های مشاوره کنکور

عالی ترین مشاوره کنکور چه ویژگی هایی باید داشته باشد

تا اکنون نسبت به آشنایی و توصیف ویژگی های مشاوره کنکور بحث کردیم. اکنون به شرح تک تک ویژگی ها ی یک مشاور حرفه ای کنکور اقدام می کنیم. فهمیدن این گونه ویژگی ها که بسیار کاربردی و قابل دانستن و شناختن می باشد به دانش آموزان کمک می کند تا بتوانند بهترین فرد را برای مشاوره خود پیدا کنند.

ویژگی الف

یکی از ویژگی های مشاوره کنکور ریاضی یا تجربی یا انسانی این می باشد که باید خود مشاور جزو نفرات تک رقمی یا دو رقمی کنکور در سال های پیشین بوده باشد. این چنین فردی قطعا راهی که دانش آموزان یا دانش جویان قصد گذراندن آن را دارند را رد کرده است و با پیروزی آن را به موفقیت گذرانده است.

ویژگی ب

یکی دیگر از ویژگی های مشاوره کنکور موفق، این می باشد که باید او فردی جوان و با پشتکار و فهمیده باشد چون فردی که پشتکار داشته باشد قادر به این است که پیگیری های لازم را برای دانش آموزان انجام دهد،چون قطعا پیگیری تنها گزینه ای می باشد تا فرد را مجبور می کند تا به خواسته ها و علایق خود برسد.

ویژگی ج

از دیگر خصوصیاتی که باید یک مشاور مفید داشته باشد این است که جدا از جوان بودن نیرو این است که باید صبر و حوصله ی به شدت زیادی داشته باشد،چون کار مشاوره جزو آن دسته از شغل ها می باشد که هر لحظه امکان این را دارد که شرایط طبق افکار و پیشبینی های شما پیش نرود فردی که صبر داشته باشد به راحتی از این برهه ها رد می شود.

وظیفه های مشاور کنکور چه می باشد

علاوه بر ویژگی های مشاوره کنکور گزینه ای که باید دانش آموز از آن خبر داشته باشد،وظیفه های فرد مشاوره دهنده می باشد.چون بعضی از افراد وظیفه هایی که باید مشاورشان انجام دهند را نمی دانند و همین دلیل موجب می شود تا بعد از خرج هزینه های زیاد به موفقیت مورد نظر نرسند و به نوعی مشاوران سرآن ها کلاه بگذارند.

وظیفه الف

از ویژگی های مشاوره کنکور که به نوعی وظایف آن فرد گفته می شود این است که باید مشاور به تمام مواد درسی و تمام ضرایب آن ها و نحوه مطالعه دروس و تک تک نکات هر درس تبحر به شدت زیادی داشته باشد تا بتواند آن ها را به فرد موردنظر منتقل کند و او را به اهداف خود نزدیک و نزدیک تر بکند.

وظیفه ب

از دیگر وظایف یک مشاوره با تجربه و گران بها این می باشد که باید افراد موردنظر را آرام کند یعنی هرگونه نگرانی و اضطراب را از آن ها دور کند و یاید انگیزه و امید هایی را به آنها منتقل کند ،و باید دقت کند تا امید های اضافی و زیادی را به آن ها منتقل نکند چون بعضی اقات افرادی که امید زیادی دارند درس نمی خوانند و به گونه ای از آن طرف پل می افتند.

عمومی ترین مشاوره کنکور

اقتصادی ترین مشاوره کنکور

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد