مرکز مشاوره کنکور

جزئیاتی درباره ی مشاوره کنکور

در این مقاله مرکز مشاوره کنکور قصد داریم به این پرسش  جواب دهیم که آیا داشتن مشاور کنکور اهمیت دارد یا خیر.پاسخ دادن به این پرسش که آیا داشتن مشاور کنکور اهمیت دارد یا خیر خیلی دشواره. خیلی از افراد  بدون مشاوره گرفتن هم توی کنکور موفق شدند ولی چیزی که مشخص است این است که مشاوره کار شما را آسانتر تر می کند.

البته داشتن مشاور نقاط مثبت  زیادی هم دارد که سبب می شود با صرف زمان و انرژی خیلی کمتری به همان نتیجه دلخواه برسید. در ادامه این مقاله مرکز مشاوره کنکور به فواید مشاور پرداخته است : اولین فایده داشتن مشاوره تحصیلی این است که مشاور، تجربه لازم در این حیطه را دارد.

مشاور خود این راه را طی کرده است و سال ها به دانش آموزان یاری کرده، تا راه تحصیلی را طی کنند و به اهداف دلخواهشان برسند. مشاوران با چالش های راه بیشتر شناخت پیدا کنند. می دانند که داوطلبان کنکور و دانش آموزان چه وقت هایی با انگیزه اند و چه وقت هایی بی انگیزه می شوند.

کلیات مشاوره کنکور

در چه وقت هایی چه برنامه ای برای آن ها خوب است. در چه وقت هایی چه کتاب هایی برای آن ها لازم و خوب است. می دانند چطور می توانند راه و چالش های سال های تحصیل و کنکور را طی کنند. خیلی بهتر است یک مرکز مشاوره کنکور، راهنمای راهتان باشد و یاری کند تا این راه را به خوبترین شکل ممکن طی کنید. تا به خواسته دلخواه خود برسید.

راه کنکور خیلی راه بالا و پایین و پر فراز است و برای موفقیت باید به خیلی از نکات کوچک و بزرگ دقت کنید. مشاوران پاسخگو این مسیر هستند و مشاورانی هستند که  همگی آن هل جزو رتبه های برتر کنکورهای متفاوت رشته خودشان هستند. شما هم اگر علاقه دارید.

و می خواهید یک راهی رو انتخاب کنید اول به سراغ اشخاصی بروید که قبلا این راه را رفتند بروید. این یک ایده منطقی است. مرکز مشاوره کنکور به شما روحیه میده ،زمانی که شما با یک رتبه برتر کنکور مستقیما صحبت می کنید، سبب حس اعتماد ب نفس  اطمینان می شوید. شما دارید با یک دانشجویی صحبت می کنید.

که مانند شما بوده و در حال حاضر دارد پزشکی دانشگاه تهران یا برق شریف یا … می خواند. این شخص می تواند به شما انگیزه و روحیه بدهد و تلاش شما رو هدفمند کند. شما هم به خودتان می گویید که من هم اگر این کار ها را انجام بدهم مانند همین شخص موفق خواهم شد.

برای کنکور وقت نامحدود ندارید ، شما حداکثر می توانید هر سال یکبار کنکور بدهید و بعد از چند سال پشت کنکور ماندن، همه آدم ها خسته می شوند و رها می کنند. به همین علت همان اول با یه مشاور در مورد شیوه مطالعه، برنامه ریزی درسی، منابع مهم و اصلی کنکور و … صحبت کنید و تلاش نکنید با آزمون و خطا جلو بروید.

پس در جواب به این پرسش که آیا داشتن مشاور کنکور مهم است؟ باید بگوییم که بله مهم است و با مرکز مشاوره کنکور شما با صرف انرژی خیلی کمتر و ساده تر رتبه عالی می آورید.

کاربردی ترین مشاوره کنکور

ویژگی های مشاوره کنکور

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد