مشاوره تحصیلی متوسطه اول رایگان

خصوصیت های یک مشاور مناسب که هر کنکوری باید بداند

بگذارید پیش از پرداختن به خصوصیت های یک مشاور مناسب و تخصصی در مقاله مشاوره تحصیلی متوسطه اول رایگان، به چگونگی برنامه‌ریزی صحیح و اساسی برای کنکور سراسری بپردازیم تا بر اصول این موارد بدانید یک مشاور مناسب چگونه می ‌تواند مکمل یک برنامه درسی تخصصی باشد.برنامه درسی مناسب برای کنکور باید:

۱- مناسب با مقطع درسی و وضعیت روحی داوطلب باشد.

۲- برنامه‌ ریزی درسی برای کنکور، مثل بعضی از امتحان های آزمایشی به گفته مقاله مشاوره تحصیلی متوسطه اول رایگان باید شامل انعطاف باشد به مدلی که در صورت  برنامه‌ های از قبل معین نشده و اتفاقی همچنین قابلیت ادامه و اجرا را دارا باشد.

۳- اولویت ‌های مطالب در آن رعایت شده باشد.

۴-ساعات مطالعه برای هر درس معین شده باشد.

۵-فعالیت‌ های هروزه در نظر گرفته‌شده باشد و بیش از اندازه فشرده یا بطور متراکم خواندن نداشته باشد.

۶- برنامه ‌ای بخصوص سبب استفاده از زمان های مرده داشته باشد.

با دقت به خقوصیت های برنامه ‌ریزی برای کنکور و مهم بودن شیوه اجرای آن بواسطه داوطلب، باید در مقاله مشاوره تحصیلی متوسطه اول رایگان گفت که مشاور تخصصی کنکور با سابقه و با تجربه باید قابلیت های گفته‌شده را دارا باشد تا داوطلب موفق شود گام به گام با برنامه‌ریزی‌ های مشاور خود توسعه داشته باشد نه پسرفت.

برنامه ریزی محاسبه شده

البته لازم به گفتن است در مقاله مشاوره تحصیلی متوسطه اول رایگان که نتیجه گرفتن از برنامه ریزی کنکور دو نکته است:

الف) خود را موظف به اجرای برنامه ریزی کنید.

ب) در برابر دشواری های راه تسلیم نشوید و میدان را رها نکنید.

متأسفانه همچنان این طرز فکر در میان داوطلبان وجود دارد که بیان می کنند که هزینه کردن برای مشاوره و برنامه ریزی روشی بیهوده و الکی است و برای پذیرفتن در کنکور تنها باید آزمون رفت، کلاس رفت و از منابع مناسب استفاده کرد! حقیقتا این طرز تصور آن‌هم برای کنکور های تخصصی و مفهومی، بطور کامل اشتباه است.

در صورتی که یکی از خصوصیت های مشاور کنکور در مقاله مشاوره تحصیلی متوسطه اول رایگان این است که داوطلب را از گیج بودن خارج کند تا داوطلب بتواند در انتخاب منابع یاری آموزشی، امتحان آزمایشی و کلاس کنکور توجه و آگاهی زیادتری داشته باشد و به این صورت از قیمت های اضافی کم و در دام اشخاصی که تنها به دنبال فروش کالا هایشان هستند، دوری کند.

یکی از اشکالات اساسی و دردسرساز داوطلبان کنکور در این ‌یک سال مطالعه، برنامه‌ریزی هروزه است که حتماً باید برنامه‌ ای باشد که در آن پیش‌ نیاز ها، دوره ها جمع‌بندی ‌ها، دقت به فصول تست خیز و چطور استارت مطالعه برای سخت ترین مباحث رعایت و پیاده‌سازی رعایت شده باشد.

در غیر این صورت یقینا برنامه‌ی ضعیفی است که اجرای آن هیچ زمان نتیجه مناسبی ندارد.و این مشاوره کنکور است که می ‌تواند همه این نکات را در برنامه ‌ریزی انجام دهد و داوطلب را در درست کردن برنامه روزانه مقید کند آن‌ هم به طور پیگیری‌های مرتب و گرفتن گزارش ‌های مطالعه و تست زدن از داوطلب.

رایج ترین مشاوره تحصیلی تیزهوشان

رایج ترین مشاوره کنکور

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد