مشاوره تحصیلی متوسطه دوم رایگان

عدم نتیجه گیری در امتحان ها با وجود ساعات مطالعه کثیر

به گفته ی مشاوره تحصیلی متوسطه دوم رایگان کنکور های سال‌ های پیش خیلی تخصصی تر شده له دلیل اینکه بیشتر رقبای شما، تخصصی مطالعه می‌ کنند و شما همچنین نباید از آن ‌ها عقب بمانید. اگر داوطلب به طور مناسبی نداند برای به دست آوردن تراز زیاد تر در امتحان ها باید چگونه درس مطالعه کند و هرروز برنامه بچیند.

و به امید اینکه این بار ترازش زیاد تر می‌ شود اما تنها وقت را تلف کند، یقینا ضرر خواهد کرد در صورتی که مشاور کنکور به علت تجربه بالا و شناخت بیشتری که از کنکور و دیگر علل هایی که سبب موفقیت در کنکور می‌ شود،  می ‌تواند در همان ابتدا  استارت مطالعه با داوطلب، به گفته مقاله مشاوره تحصیلی متوسطه دوم رایگان مشکلات را متوجه شود.

و برنامه ‌ای یکسان  و دقیق برای داوطلب مرتب کند.پرسشی که در مقاله مشاوره تحصیلی متوسطه دوم رایگان بوجود می آید این است که آیا این خوب تر از این نیست که بخواهید هر امتحان برای خود برنامه ای بچینید که مشکلات زیادی دارد و در بیشتر نکات غیر قابل اجراست؟!!! کار را باید به اهل هنر خود سپرد.

مطالعه و برنامه ریزی برای کنکور اگر به طور صحیحی و زیر نظر یک مشاور مناسب و با سابقه باشد بعلاوه سعی و همت شما ، حقیقتا نتیجه ای جز پذیرفتن در مناسب ترین رشته ها نخواهد داشت.موارد تاکتیکی برنامه ‌ریزی که فقط بواسطه یک مشاور خوب و با تجربه می ‌تواند برنامه ‌ریزی شود :

۱- مواظبت از پیش‌نیازی ‌های هر درس

۲ – مسلط بودن و آشنایی با سرفصل ‌های هر درس از هر رشته

۳-پیگیری مرتب از شرایط درسی داوطلب و ندادن برنامه درسی مشترک به همه

۴-برنامه‌ های درسی کوتاه زمان با بازدهی زود تر در کمترین زمان

۵- به مباحث انگیزشی مسلط بیابد.

مشاور رتبه بالا کنکور

مشاور های مناسب و با تجربه را هم به شما در مقاله مشاوره تحصیلی متوسطه دوم رایگان معرفی می کنیم . ولی پیش از هر چیز باید به این پرسش فکر کنید که آیا فردی مانند شما حقیقتا احتیاج به مشاوره کنکور و دارا بودن یک مشاور تحصیلی دارد یا نه ؟دوستان کنکوری  به این نکته دقت داشته باشید.

به عنوان نمونه یک داوطلب رشته تجربی باید تقریبا 4700 صفحه تنها کتاب درسی بخواند و علاوه بر این ها برای هر درس کمتر  یک کتاب کمک درسی و تست دارا باشه و بر بیشتر این مباحث درسی مسلط باشه تا بتوانند سر جلسه کنکور در تقریب 4 ساعت بهتر از دیگر رقبا آشکار بشود.با ما در مشاوره تحصیلی متوسطه دوم رایگان همراه باشید.

اگه فردی می خواد رشته هایی مانند پزشکی ، دندانپزشکی ، دارو سازی ، رشته های مهندسی پرطرفدار ، رشته حقوق و … در یک دانشگاه دولتی پر اعتبار پذیرفته بشود باید بتواند حداقل از 98 درصد رقیب هاش جلو تر بیفتد . این درصد را با دقت به ظرفیت قبول شدن این رشته ها عرض می کنیم .

برای کنکور ، صرفا سعی زیاد و کمیت ساعات مطالعه تضمین کننده رسیدن به موفقیت نیست ، هر اندازه لازم هست اما کافی نیست ، به دلیل اینکه کیفیت مطالعه و برنامه ریزی و مشاوره کنکور صحیح و اساسی هم پر اهمیت . تنها زیاد درس خواندن لازم نیست ، حقیقتا مثالی که در این بخش از مقاله مشاوره تحصیلی متوسطه دوم رایگان گفته می شود رانندگی فقط که کافی نیست بیایید تنها با سرعت رانندگی کنید تا به هدفتان برسید .

مشاوره تحصیلی متوسطه اول رایگان

رایج ترین مشاوره تحصیلی تیزهوشان

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد