کاربرد های مشاوره کنکور تلفنی

هرچیزی که باید درباره ی مشاوره کنکور تلفنی بدانید

در این مقاله کاربرد های مشاوره کنکور تلفنی عنوان شده مهم بودن کنکور و اثر آن در آینده دانش آموزان بر هیچ فردی پوشیده نیست. به همین دلیل است که در طی چندین سال پیش با پیشرفت علم و تکنولوژی شاهد کارایی پر فایده ای در این جهت بوده ایم. از جمله این کارایی می توانیم به تاسیس موسسات آموزشی مختلف ، منابع یادگیری که در قالب کتاب ، جزوه و دی وی دی ارائه شده است نام ببریم.

ولی یکی از پر اهمیت ترین کارایی که سبب حمایت و کمک داوطلبان کنکوری صورت گرفته است مشاوره تلفنی می باشد. مشاوره تلفنی با قصد راهنمایی داوطلبان در همه مقاطع تحصیلی به ویژه کنکور به وجود آمده است که در این مقاله کاربرد های مشاوره کنکور تلفنی به طور اساسی به بررسی آن پرداخته ایم.

همانطور که در بخش بالا مقاله کاربرد های مشاوره کنکور تلفنی اشاره کردیم امروزه به علت اهمیت زیاد کنکور در زندگی تحصیلی و اجتماعی اشخاص ، برای موفقیت هرچه زیاد تر داوطلبان راهکار ها و کارایی سودمندی صورت گرفته است. ولی این کارایی چه فوایدی دارد؟ و مقصود از طراحی این کارایی چیست؟

در جواب به این پرسش لازم است بیان کنیم در مقاله کاربرد های مشاوره کنکور تلفنی که در بازه زمانی که داوطلبان درگیر کنکور هستند احتمال دارد پرسش ها و مسائل عدیده ای برایشان به وجود بیاید که امکان مشاوره حضوری در حیطه تحصیلی برایشان بوجود نمی آید . در نتیجه یکی از فواید مشاوره تلفنی کنکور می تواند این باشد.

که امکان صورت دادن مشاوره به طور غیر حضوری را برای داوطلبان فراهم کرده است.به این طور که داوطلبان در هر مکان کشور این امکان را خواهند داشت تا به طور تلفنی جواب سوالات خود را از برترین مشاوران تحصیلی بگیرند.

برنامه ریزی هایی که در مشاوره تلفنی به شما داده می شود

یکی از کارایی که مشاوران در مشاوره تلفنی در اختیار اشخاص قرار می دهند انجام برنامه ریزی کنکور در همه سطوح تحصیلی به طور غیر حضوری می باشد که داوطلبان می توانند بدون آن که برای صورت دادن مشاوره و برنامه ریزی قیمت رفت و آمد پرداخت کنند فقط از راه تماس تلفنی به جواب پرسش خود برسند.

ضمن اینکه امکان دسترسی به این مدل مشاوره ها برای همه ی اشخاص در هر نقاطی از کشور بوجود می آید و اشخاص در سراسر دنیا به طور تلفنی این امکان را خواهند داشت که با مشاوران خبره و با تجربه در حیطه تحصیلی در ارتباط باشند. کارایی که از راه مشاوره تلفنی در اختیار داوطلبان جای می گیرد که در مقاله کاربرد های مشاوره کنکور تلفنی :

  • صورت دادن برنامه ریزی کنکور (هفتگی، ماهانه و سالانه) در همه سطوح تحصیلی
  • یادگیری روش های درست مطالعه و شیوه های تست زنی
  • راهنمایی در خصوص انتخاب رشته در همه سطوح تحصیلی
  • معرفی مناسب ترین منابع درسی و بهترین امتحان های آزمایشی
  • مشاوره و انجام انتخاب رشته در همه سطوح
  • اطلاع از وضعیت و شهریه در همه دانشگاه ها
  • اطلاع از رتبه و تراز قبولی داوطلبان سال های پیش در کنکور
  • آشنایی با رشته های دانشگاهی و بازار کار آن ها
  • و …

مشاوره تحصیلی متوسطه دوم رایگان

مشاوره تحصیلی متوسطه اول رایگان

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد