اساسی ترین مشاوره تحصیلی متوسطه اول

راهکار مسیر رسیدن به موفقیت

اساسی ترین مسیر رسیدن به موفقیت معین کردن مقصود است و از نظر مقاله اساسی ترین مشاوره تحصیلی متوسطه اول برای یک دانش آموز کنکوری، یک دانشجو ، یک کارمند و … در زنگی کاری پر اهمیت تر از مقصود وجود ندارد . پیش از حرکت و انجام کار باید مقصودش را از آن کار معین کند و گرنه موتور وجودی او فعالیت نمی کند یا اینکه اگر فعالیت کند زود متوقف می شود و گرفتار می شود.

به دید علم روانشناس در کنون اثبات شده است اشخاصی که شامل هدف هستند شامل عمر طولانی تری دارند. و به گفته مقاله اساسی ترین مشاوره تحصیلی متوسطه اول اشخاصی که مقصود مشخصی ندارند. گرفتار عوارض بیشتری می شوند و اصلا خودِ همین بی مقصودی عارضه ی بزرگی است که به دید تحقیقات میدانی ۹۷ % مردم دنیا مقصودی ندارند.

برای نمونه در مقاله اساسی ترین مشاوره تحصیلی متوسطه اول نویسنده کتاب از حرف زدن در جمع می ترسید. به دید روانشناسی مناسب ترین مسیر حل، روبرو کردن است. به معنی این که در مسئله ای که از آن می ترسید خود را در آن درگیر کنید .نویسنده محترم همین کار را انجام دادند و به مقصود خود هم رسیدند.

اینکه فرد نمی تواند انشاء بنویسد مناسب ترین راه حل آن نوشتن بود و با همین فرمول به مقصود خود رسید.زمانی این مسئله را بررسی می کنید می فهمید که نویسنده از ( عدم اعتماد به نفس و خود باوری ) رنج می برد برای خودش مقصود کوتاه مدتی به همراه تمرین و پشت کار معین کرد.

و نهایتاً هم به تلاش خود رسید با این مقدمه کوتاه با دقت به خلاصه کتاب ، مباحث یادگیری ، روانشناسی و تجربیات خود در سال های پیش می پردازیم.

قدم اول برای یک دانش آموز

خودشناسی بر اصول (علم و آگاهی – مشورت – استعداد – علاقه) است. خودشناسی سبب انتخاب عالی و دقیق در همه امور می شود. حتی مسیر رسیدن به خداوند هم از معیار خودشناسی و معرفت نفس جلو می رود. خیلی از انتخابات غلط، شکست ها، ناامیدی ها … به گفته مقاله اساسی ترین مشاوره تحصیلی متوسطه اول به علت نداشتن خودشناسی است.

هر شخصی در شروع کار برای رسیدن به تلاش باید ۳ مرحله را به طور جامع و دقیق بررسی کند.

۱-نوشتن همه نقاط مثبت و تلاش های قبلی و دوره کردن آن ها (اگر شخص به خصوصیت های مثبت و موفقیت های خود در قبل را مرور نکند. گرفتاری بی تفاوتی، عادت زدگی و احساس بی فایده بودن می کند و طبق بیان مقاله اساسی ترین مشاوره تحصیلی متوسطه اول همواره چنین اشخاصی گرفتار استرس یا نداشتن اعتماد به نفس می شوند.

۲-نوشتن همه نقاط ضعف و شکست ها و برای آخرین بار دوره کند (انسان باید حقیقت بین باشد و خیال پردازی ممنوع، نقاط ضعف و علت های شکست های خود را وارسی کند و آن ها را تصحیح کند.)

۳-معین کردن مقصود (انسان هایی که مقصود ندارند همواره هدف انسان های هدفمند می شوند و هیچ زمان نمی توانند دارایی ها و استعداد های خود را شکوفا کنند) البته در باره مقصود جلوتر در مقاله اساسی ترین مشاوره تحصیلی متوسطه اول توضیح خواهیم داد.

اگر فرد با این ۳ عنوان و مشورت از مشاوران حرفه ای و متعهد دست به انتخاب بزند . رسیدن به موفقیت او حتمی است البته به شرط آنچه که در مقاله اساسی ترین مشاوره تحصیلی متوسطه اول بیان شده کار کردن و پشتکار و برنامه ریزی داشته باشد.

دلیل انتخاب مشاوره تحصیلی تیزهوشان

کاربرد های مشاوره کنکور تلفنی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد