مشاوره تحصیلی تیزهوشان برخط

جوابی برای پرسش های والدین

اکنون در مقاله مشاوره تحصیلی تیزهوشان برخط بیان شده که یکی از دغدغه ها و پرسش های اساسی خانواده ها و دانش آموزان این است که آیا برای تلاش و کوشش درسی و تحصیلی و بدست آوردن رتبه برتر در کنکور سراسری دارا بودن مشاور تحصیلی کنکور حیاتی است؟ در این مقاله هدف داریم به وارسی این موضوع پر اهمیت بپردازیم.

به گمان شما آیا برای اینکه دانش آموزان خوب درس بخوانند و نمرات خوب تری بگیرند، حتما به مشاوران تحصیلی احتیاج است؟ یا قیمت برای مشاوره تحصیلی غیر حیاتی یا حتی بی پر فایده است؟ شما تجربه شبیهی دارید که جلسات مشاوره تحصیلی ویژه روی دانش آموزان تاثیر مثبت یا منفی داشته باشد؟

در این صورت تا پایان مقاله مشاوره تحصیلی تیزهوشان برخط با ما همراه باشید تا نتایج مناسبی از این مطلب بگیریم.

مشاوره تحصیلی شمشیر دو لبه

ممکن است یکی از مناسب ترین تعابیری که بتوان برای مشاوره تحصیلی و درسی انجام داد، بطور نمونه که در مقاله مشاوره تحصیلی تیزهوشان برخط عنوان شده شمشیر دو لبه است. به دلیل اینکه خود عنوان مشاوره درسی مشکلی نیست که بتوان آن را بطور کامل خوب یا بد و پر فایده یا بی فایده قلمداد کرد.

بلکه باید بر اصول فعالیت مشاوره ای، مرکز مشاوره تحصیلی و مشاوران درسی وارسی کرد که این فعالیت برای دانش آموزان چه نتایجی دارد؟بصورت یک نمونه عینی و کاربردی، اندازه زیادی از دانش آموزان بعد از شرکت در جلسات مشاوره کنکور در پایان سال رتبه و نتایج پذیرفتنی دریافت می کنند.

حتی اکثر رتبه های کنکور اذعان دارند از یک مشاور مناسب کنکور مشورت و کمک گرفته اند. ولی از جهتی دانش آموزانی را مشاهده می کنیم که بعد از چندین جلسه صحبت با مشاوران تحصیلی از کارکرد  رضایت ندارند و در حقیقت از دید مقاله مشاوره تحصیلی تیزهوشان برخط از مشاوره خصوصی کنکور آگاهی نمی بینند.

و عطای دارا بودن مشاور تحصیلی مناسب را به لقایش می بخشند. ولی تفاوت اساسی در کجا پنهان است؟ به چه علت تا این اندازه اختلاف نظر وجود دارد؟ همانگونه که بیان کردیم، تفاوت اساسی در کدل خدمات ارائه شده می باشد.

انتخاب مناسب ترین مرکز مشاوره تحصیلی کنکور

این زمان ها که بازار کنکور و انتخاب رشته کنکور و پذیرفتن در دانشگاه خیلی داغ است، مراکز مشاوره تحصیلی همچنین تلاش در به کار بردن حداکثری از این بازار دارند. ولی متاسفانه اکثر این موسسات مشاوره کنکور فقط با مقصود کسب سود تاسیس شده و نگاهی بطور کامل مشتری محور به دانش آموزان دارند.

اگرچه در نظر مقاله مشاوره تحصیلی تیزهوشان برخط مسائل مالی در هر کسب و کاری پر اهمیت بوده و یکی از مقاصد کسب و کار هاست؛ ولی اینکه فقط مقسود موسسات افزایش سود باشد، به این مفهوم است که رشد و توسعه دانش آموزان اهمیت زیادی برای مشاوران این موسسات ندارد.

اشکال بعدی این مراکز مشاوره تحصیلی تازه کار این است که دانش لازم را در حیطه مشاوره درسی ندارند و صرفا با تکیه بر شیوه های تجربی که طی چندین سال امتحان  و کسب کرده اند، به کمک و مشورت با دانش آموزان می پردازند. در صورتی که مشاوره تحصیلی اساسی پردازش نسبتا زیادی و احتیاج مند دانش مشاوره و روانشناسی می باشد.

در نتیجه اگر هدف انتخاب یک مشاور تحصیلی کنکور مناسب را دارید، پیشنهاد ما این است که نتایج دقت را به کار بگیرید تا به دام اشخاص سودجو و غیر حرفه ای نیفتید. وارسی فاکتور هایی مثل تعهد، حرفه، قدمت، دانش مرتبط، شفافیت در کارکرد مشاوره درسی و… که به گفته مقاله مشاوره تحصیلی تیزهوشان برخط می توانند به شما در انتخاب مشاوره تحصیلی مناسب یاری کنند.

مشاوره کنکور برخط

اساسی ترین مشاوره تحصیلی متوسطه دوم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد