مشاوره کنکور اصولی

دقت به ساعت مطالعه هفته گذشته در برنامه ریزی برای کنکور

این شیوه برنامه ریزی کنکور به گفته مقاله مشاوره کنکور اصولی که شما یا فرد دیگری بدون دقت به ساعت مطالعه هفته های گذشته برنامه ریزی کنید شیوه ای کامل غلط است و همواره برنامه ریزی که بر اصول این شیوه انجام شود شکست خواهد خورد و به صحیح بودن اجرا نخواهد شد به دلیل اینکه توان و عادت مطالعاتی شما در آن مورد دقت قرار نگرفته است.

برخی دانش آموزان و داوطلبانی که از مشاوره کنکور به کار نمی برند و خودشان برنامه ریزی درسی درست می کنند غیر حقیقت بینانه و اکثر از توان حقیقی خود ساعت مطالعه در نظر می گیرند که متاسفانه سبب عدم اجرای برنامه و ناامیدی می شود. به همین دلیل، یکی از پر اهمیت ترین مورد برنامه ریزی کنکور عنوان شده دقت به تاریخچه مطالعه هفته های قبل است.

اگر تاکنون به صورت متوسط ۱۵ ساعت در هفته مطالعه دارا بوده اید، ناگهان تصمیم نگیرید که هفته پس از آن ساعت مطالعه خود را به ۹۰ ساعت در هفته زیاد کنید. برنامه ریزی برای زیاد کردن ساعت باید به همیشگی و با شیب منطقی باشد که مشاورین ما در درست کردن برنامه ریزی درسی شما به این مورد توجه خصوصی دارند.

این مورد یکی از علل هایی است در مقاله مشاوره کنکور اصولی که سفارش می کنیم به هیچ صورت از برنامه ریزی های درست شده رایگان و یا حتی برنامه ریزی های درست شده ای ث که متاسفانه بعضی موسسات و اشخاص کم اطلاع می فروشند و برای همه داوطلبان برنامه یکسانی تجویز می کنند به کار نبرید .

برنامه ای که برای یک داوطلب با متوسط زمان ۱۵ ساعت مطالعه در هفته خوب است با برنامه ای که برای یک داوطلب با متوسط ۹۰ ساعت مطالعه در هفته دیزاین شده بطور کامل مختلف است. در نتیجه به هیچ صورت از این مدل برنامه های آماده که در یک کانال برنامه ریزی کنکور تلگرام یا در بعضی سایت های کنکوری به فروش می رسند به کار نبرید.

به دلیل اینکه به گفته مقاله مشاوره کنکور اصولی هیچ توجهی به وضعیت بخصوص و تاریخچه مطالعاتی شما نداشته و صرفا یک نسخه اساسی برای تمام دانش آموزان یا داوطلبان کنکور تجویز می کنند.

خصوصیت های یک مشاور کنکور و کمک انتخاب مشاور مناسب

حتما مشاوری منتخب کنید طبق توصیه مقاله مشاوره کنکور اصولی که راه کنکور را با تلاش طی کرده و رتبه مناسبی در کنکور کسب کرده باشد. ولی پر اهمیت تر از آن، مشاور باید با اساس مشاوره کنکور آشنا بوده و پیگیر اجرای درست برنامه مطالعاتی شما باشد. مشاور باید به صورت پیوسته بر روی کارکرد اجرای برنامه شما مراقبت داشته باشد.

یک مشاور مناسب باید بتواند در شما انگیزه لازم برای مطالعه بیشتر و خوب ایجاد نماید. مشاور باید بتواند به پرسش هایی که در ذهن شما درباره مسائل متفاوت مرتبط با درس و مدرسه و کنکور موجود است جواب دهد و اطلاعات اساسی در این حیطه داشته باشد. مشاور باید از دید مقاله مشاوره کنکور اصولی با منابع کمک یادگیری کنکور آشنایی داشته است.

و منبع کمک یادگیری مناسب برای هر درس را با دقت به وضعیت شما معرفی نماید. یک مشاور کنکور مناسب باید اساسی را که در امتحان های آزمایشی روز پیش از آزمون و زمان آزمون دادن و پس از آزمون باید رعایت و اجرا کنید به شما یاد دهد و اجرای این نکات مراقبت داشته باشد.

مشاوره تحصیلی متوسطه دوم اینترنتی

مشاوره تحصیلی متوسطه اول اینترنتی

 


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد